poniedziałek, 16 czerwca 2014

Fajne dzieciakowe przepisy

Blog, na którym posty pokazują się zbyt rzadko :) Bo każdy z nich jest smaczny, zdrowy i z chęcią zjadany przez moją dwulatkę. Mowa o ammniam. Pisany przez mamę Kacperka, zawiera wyłącznie przepisy roślinne. Znowu - ładne zdjęcia, ciekawe propozycje podania soczewicy, ciecierzycy, kaszy jaglanej i mnóóóstwo innych. Wypróbowałam i polecam m.in.:

-> gryczane kotleciki -dodałam trochę mąki kukurydzianej i nic się nie rozpadało; robię je zazwyczaj z dodatkiem marchewki lub innego warzywa (dobre było też z porem duszonym) i podaję z jakimś sosem warzywnym; 

-> kotlety z ciecierzycy - smaczne, nie obtaczałam w otrębach, smażyłam na patelni, podawałam z sałatkami;

-> duszaki - uwielbiam buraki i wszystko co z nimi związane, więc to smakowało mi bardzo :), nie dodawałam tofu i traktowałam jako ziemniaki z surówką do jakiegoś mięsa;

-> rozgrzewająca i sycąca zupa z soczewicy i pęczaku - jednogarnkowe danie na zimne dni :) nie dodałam selera ani czosnku, raz zrobiłam bez pomidorów, ale zdecydowanie lepszą wersją jest z nimi.

Polecam nie tylko dzieciatym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)