niedziela, 27 września 2020

Sałatka z pomidorów koktajlowych

Kilka lat temu założyłam ogródek warzywny. Po pierwszym roku, który określam jako "poszłam na żywioł i  żywioł mnie zmiótł" - w drugim podeszłam to sprawy rozsądniej. Zaczęłam czytać, szukać, sprawdzać informacje teoretyczne z praktykami. Zapisałam się na kilka for dla ogrodników amatorów. Co zauważam w okolicy sierpnia? Wysyp pytań "co zrobić z pomidorkami koktajlowymi, bo już nie mam pomysłów"😅 Tak, tak, też co roku popełniam ten błąd, mimo doświadczenia 😂 W tym roku z pomocą przyszła mi Iwona (pozdraaaaaaaaaaawiam! 😘), a, że nie jestem samolubna - dzielę się przepisem z Wami (i zapisuję go sobie na za rok, tu nie zginie 😉).

Składniki:
  • pomidorki koktajlowe, u mnie porzeczkowe (Iwona daje jedno opakowanie, tu - ile mi się zebrało)
  • pół puszki kukurydzy
  • 4-5 ogórków zielonych (fajnie też smakuje z konserwowymi)
  • czubata łyżka majonezu
  • pęczek szczypiorku
  • sól i pieprz do smaku

Ogórki obieramy, kroimy w kosteczkę, wrzucamy do miski. Dodajemy kukurydzę, umyte pomidorki, posiekany szczypiorek. Mieszamy wszystko z łychą majonezu, ewentualnie doprawiamy. Zajadamy np z kolacją :)
Smacznego!





2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)