środa, 23 września 2020

Buraki z grilla - coś wspaniałego!


Buraki z grilla - moje odkrycie tego sezonu! Jeszcze kilka ciepłych dni mamy mieć, może i Wam się uda spróbować i zakochać, jako i ja się w tym dodatku zakochałam 💓

Składniki:
  • buraki
  • ocet balsamiczny
  • sól
Buraki szorujemy szczotką, kroimy na plastry o grubości 5-7mm. Spryskujemy octem balsamicznym, posypujemy solą i grillujemy do miękkości (ja lubię takie lekko przypieczone). Włala! Takie to proste, a takie pyszne, że każdy z grillowników pyta jak zrobione 😉




2 komentarze:

  1. Z grila nigdy nie jadłem, muszą smakować wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie do wypróbowania. Nie wiem czy jeszcze w tym sezonie się uda, ale na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)