wtorek, 30 czerwca 2015

Najprostsze ciasto ucierane z owocami

banalne, szybkie do wykonania ciasto ucierane z owocami

W niedzielę miała do mnie przyjść daaaaaaaaawno niewidziana znajoma. W domu było sporo rabarbaru i standardowa zawartość lodówki / półek z mąką. Więc uderzyłam na KS, wklepałam w wyszukiwarkę "proste ciasto ucierane" i włala! Oto i ono w wersji rabarbarowej. Polecam - wydaje mi się, że nie można go zepsuć!

Składniki:
  • 5-6 pędów rabarbaru
  • 3 łyżeczki cukru
  • 200 g miękkiego masła
  • 200 g cukru pudru
  • 4 jajka (w temperaturze pokojowej)
  • 250 g mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Ucierać masło z cukrem pudrem na gładką i puszystą masę, przez 8 - 10 minut. Nie przerywając ucierania dodawać kolejno po jednym jajku, w około 3 minutowych odstępach czasu, czyli cały czas intensywnie ubijać masę. Następnie dodawać po kilka łyżek przesianej mąki z proszkiem do pieczenia i miksować już na mniejszych obrotach miksera, tylko do połączenia się składników. W międzyczasie rabarbar pokroić w nieduże plastry, zasypać cukrem.
Ciasto wylać na tortownicę, na wierz wyłożyć rabarbar i wstawić do piekarnika na 60-70 minut. Przed podaniem posypać cukrem pudrem.

banalne i szybkie go wykonania ciasto ucierane z owocami

banalne i szybkie do wykonania ucierane ciasto z owocami

7 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)