czwartek, 14 maja 2015

Szparagi śniadaniowe. Albo kolacyjne. Od bidy też i obiadowe ;)

szparagi,śniadanie,jajko sadzone

Ileż ja się na nie naczekałam! Większość blogerów już poumieszczała po kilka przepisów na szparagi, a ja jeszcze sezonu nie rozpoczęłam. Bo a to brakło, a to mi nie po drodze na targ było. Ale wreszcie SĄ! Miały być na śniadanie, ale nie wytrzymałam i były na kolację dzień wcześniej - proste, szybkie do przygotowania i nieziemsko smaczne!

Składniki na 1 porcję:
  • pół pęczka szparagów
  • 1-2 jajka w zależności od apetytu :)
  • sól
  • garść migdałów
  • olej do smażenia (u mnie kokosowy)
Ze szparagów odłamać zdrewniałe końce, wrzucić na patelnię z rozgrzanym olejem, odrobinę posolić. Smażyć 3-4 minuty. W tym samym czasie na drugiej patelni usmażyć jajko sadzone.
Szparagi przerzucić na talerz, a na patelni podprażyć migdały. Jajko delikatnie przełożyć na szparagi, posypać migdałami. Podawać z domowym pieczywem/grzankami. Pycha!

szparagi,śniadanie,jajko sadzone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)